Dutch Foreigners in Northern Mindanao

Nederlanders in Noord Mindanao
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Dutch Foreigners in Northern Mindanao

Nederlanders in Noord Mindanao

Forum for the Dutch community living in Northern Mindanao.
Forum voor Nederlanders wonend in Noord Mindanao.
 
HomeHome  GalleryGallery  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Back in town en meer

Go down 
AuthorMessage
sandy

sandy


Posts : 10
Join date : 2010-01-20
Age : 78
Location : CDO, barangay Indahag

Back in town en meer Empty
PostSubject: Back in town en meer   Back in town en meer Icon_minitimeWed Mar 03, 2010 7:23 am

Weer terug in CDO en ik heb het flink druk met de familie.
Sinds afgelopen mei AOWer en omdat ik erg laat was met de aanvraag en de gegevens verstrekking weet ik nu nog niet exact wat ik toebedeelt krijg, deze maand hopelijk meer duidelijkheid, ik hoop natuurlijk ook met toeslag voor mijn gehuwde staat.
Alle kinderen gaan nu naar school, 1 naar prive school(kindergarten), 2 naar de lokale overheidsschool(kindergarten en first grade) en 2 teenagers gaan naar klas 2 en 4 van de plaatselijke Highschool.
Voordat ik terug keerde in Indahag was de bliksem in de antenne van de Bayantel telefoon geslagen (20 meter hoge mast). Een nieuwe telefoon maar wel met een veel sneller modem en een flinke reparatie voor de PC die aan de telefoon gekoppeld is.
Ik herinnerde mij plotseling dat ik bij de Postbank al een tijd een PC schadeverzekering heb lopen, en zowaar na de opgave van mijn PC schade, kreeg ik bericht dat ze mij
de schade vergoeden met een zekere aftrek van eigen risico, hoefde geen bewijzen te overleggen. Maar natuurlijk, ik heb een goed 'record' bij de bank, een opbeurende ervaring.
Trouwens, zou het niet beter ziin Harm, als je een oproep voor iets als televisie kijken, via deze site doet, in 1 van de forums?
Ik vind dat persoonlijk nuttiger en ook leuker dan in een mailing, houden we deze contact plaats ook wat levendiger, right?
We hebben onze negende trimloop al weer gehad in juli, de volgende is achter SM in Upper Carmen.
Maar natuurlijk, er zijn geen hardlopende oudere Nederlanders in de buurt, maar misschien de kennissen, familie, vrienden of buren?

for more detailed information see: http://www.rijskamp.com/OroSundayRunnersClub/index.html

kind regards,
Sandy Rijskamp


Last edited by sandy on Sat Jul 17, 2010 8:41 am; edited 2 times in total (Reason for editing : new message or news)
Back to top Go down
http://www.rijskamp.com/HetNet/inhoud.htm
 
Back in town en meer
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Dutch Foreigners in Northern Mindanao

Nederlanders in Noord Mindanao
 :: Uitgaan en Activiteiten
Outings and Activities
-
Jump to: